К основному контенту

Основні вимоги до створення презентацій

Комп'ютерна презентація – це пов’язаний набір послідовних слайдів (кадрів) спеціального формату з лаконічною інформацією на певну тему, тобто зручний інструмент, за допомогою якого можна наочно і в доступній формі донести до глядача певну інформацію. Всі слайди зберігаються в одному файлі. Презентації можуть містити текст, графічні об'єкти (рисунки, діаграми, автофігури тощо), засоби управління, звук, відео та анімовані зображення (три останні компоненти відносяться до мультимедіа).
Слайд – це окремий кадр презентації, тобто сторінка з матеріалами, незалежно від того, буде вона використовуватись в роздрукованому або електронному вигляді. Слайд може містити в собі заголовок, текст, графічні об'єкти, діаграми звукові фрагменти, відеокліпи. Готові слайди можна роздрукувати на прозорих плівках для звичайного проектора або на папері для використання в якості роздавального матеріалу.
Демонстрація презентацій – це процес показу слайдів у деякому порядку. Порядок може бути будь-який, який обирає доповідач. При цьому показ може управлятися як вручну, так і автоматично. Крім слайдів презентація включає роздавальний матеріал, структуру презентації, замітки.
Роздатковий матеріал – це роздруковані в компактному вигляді слайди презентації: по два, чотири або шість слайдів на одній сторінці.
Структура презентації – це документ, що містить тільки заголовки слайдів та основний текст без графічних зображень і спеціального оформлення.
Через комп'ютерні презентації можна представляти різні навчальні проекти, науково-дослідницькі роботи, розкривати теми з будь-яких навчальних предметів, досліджень, реклами, створювати й демонструвати навчальні та довідкові слайд-фільми тощо. Останнім часом презентації ефективно використовуються в освіті для представлення результатів навчальної та наукової діяльності студентами, аспірантами, викладачами, науковими співробітниками та ін.
Метою створення навчальної презентації є формування в студентів навичок представлення результатів навчальної та наукової діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), розвиток у них навичок творчої самостійної роботи, оволодіння новітніми інформаційними технологіями представлення даних, наукових досліджень, закріплення знань, набутих у процесі навчання дисциплін інформаційно-комунікаційного циклу.
Основними завданнями створення презентації є:
  • Закріплення та поглиблення теоретичних знань з дисциплін інформаційно-комунікаційного спрямування;
  • Розвиток умінь студента самостійно систематизувати та аналізувати літературу з теми, впорядковувати та структурувати теоретичний матеріал;
  • Розвиток умінь студента представляти дані у стислому вигляді, представляти їх в електронному вигляді з використанням засобів ІКТ.
  • Розвиток комунікативних здібностей студента (під час виконування доповідей з використанням презентацій).
Загальними вимогами до презентацій є:
  • чітке визначення мети презентації;
  • визначення і побудова структурованої презентації;
  • логічна послідовність викладу матеріалу;
  • стислість і точність формулювань;
  • використання наочних форм представлення даних (діаграми, рисунки, графіки, схеми, доцільні ефекти анімації тощо);
  • грамотне оформлення.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Поради щодо використання ІКТ вчителями початкової школи Початкова школа  – це найголовніша сходинка в житті маленької людини та формуванні її особистості. Це своєрідний трамплін, який дає дитині старт у «доросле життя». Тому вчителю початкових класів необхідно запалити в душі маленького школяра ту іскорку, той вогник, який згодом перетвориться в палаюче багаття пізнання і вивчення навколишнього світу, стане його дороговказною зіркою. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) щільно увійшли в наше повсякденне життя. Складно уявити сучасні загальноосвітні навчальні заклади без комп’ютерної техніки та Інтернету. Адже без використання ІКТ практично неможливо забезпечити рівний доступ  до якісної освіти. Водночас кожен педагог має вміло орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. Традиційні педагогічні підходи до організації навчально-виховного процесу, зас